tisdag 8 maj 2007

Summering.

Har inte skrivit så frekvent som jag egentligen haft intentioner att göra på den här bloggen. Däremot har jag fått en del respons (trots att jag inte har någon större mängd inlägg) vilket jag tycker är intressant och det ger också en del motivation. Trots att kommentarer till det jag skrivit här lyser med sin frånvaro har jag alltså fått ta emot en del mail. De mail jag fått är av högst varierande art, men något som flera verkar undra är ifall jag är "på riktigt".

Jag är i allra högsta grad verklig. Däremot har jag valt att vara anonym, vilket jag anser ger mig vissa friheter och erbjuder möjlighet till en större ärlighet. Som person väljer jag oftast att vara rak och uppriktig, något som en del personer tycks ha problem med. Själv föredrar jag människor som vet vad de vill och inte hycklar med vad de i själva verket tycker, det är ändå få människor som klarar av att ljuga med större finess.

En annan sak någon undrade över är vart jag jobbar och vad det är jag gör. Eftersom jag väljer att vara anonym tänker jag undvika att svara på frågan, men kan säga att jag jobbar på kontor i Stockholm och har förmånen att ha ganska skiftande uppgifter och projekt att arbeta med.

Jag kommer att fortsätta skriva då och då, förhoppningsvis lite oftare och mer frekvent än hittills. Undrar du något är du välkommen att skriva ett mail, adressen hittar du ovan till vänster.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.